dijous, 7 de febrer del 2019

2a Avaluació

Seguim amb la feina...


                    

             SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

         1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del singular.

 Em sent malament, perque se que el meu home esta tractant amb assesins cada dia, i un juduci pot sortir malament i elpoden matar,i ami això no hem fa molta gracia pero ho he de admitir ja que es el seu treball.

També penso molt amb els nins, qualque dia quan els deixo anar sols a la platja, el mes petit es pot ofegar, o el poden raptar o alguna cosa similar i no m'ho podria perdonar mai.

Però llevors recordo que la platja està al costat de la casa, i que la meva finestra dona cap alla i ho puc veure tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada