dimarts, 25 de setembre del 2018

1a Avaluavio PRESENTACIO

          Hola, soc na Neus, tenc 15 anys i la meva afició es jugar a basquet.

          No m'agrada gens estudiar, pero aquest any ho he de dur tot aprovat perquè l'any que ve m'agradaria estodiar a Felanitx un FP fisicoesportiu, perquè la part de correr i fer esport m'agrada bastant, i també m'agradaria ser entrenadora de bàsquet.

          A part d'un FP fisicoesportiu, també m'agradaria treure'm un FP o de nutrició o un de psicologia.

          Tenc dos germans, són bessons, i tots dos tenen 12 anys.

He jugat a bàsquet durant sis anys a Campos, i ara fa dos anys que juc amb el Montuïri.

          Ara, vivim a Montuïri, perquè la meva mare es de allà, i anar a bàsquet ara es més aprop.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada