dijous, 16 de maig del 2019

3a Avaluació (conte)

Resultado de imagen de imaginacion

   1. Escriu un conte d'unes 20 línies on apareguin aquestes paraules: lladre, mestressa, diamant.

L'altre dia, quan hem vaig despertar, vaig anar a dutxar-me i mentre berenava va arribar la mestressa que avui li tocava venir a fer net, i  me'n vaig anar cap a la feina. 
Quan vaig acabar la feina, vaig anar a casa, hem vaig trobar a la mestressa que estava asseguda a la cadira de la cuina, estava plorant, i li vaig anar a demanar que havia passat i m'ho va contar tot. 

Hem va dir, que havia entrat un lladre dins la cassa,quan ella estava rentant els vidres de la meva habitació i quan va sentir un renou estrany a la sala
va anar cap allà pensant havia estat el meu gat, va trobar un home amb una pistola apuntant cap al seu cap, i li va demanar on hi havia el diamant que me havia regalat la meva mare, que ja venia de familia. Ella va negar que hi hagués un diamant a la casa pero el lladre va pitjar el gatet i ho va haver de dir, quan va agafar el diamant se'n va anar, i ella va cridar a la policia.

Quan jo vaig arribar va ser quan ja arribava la policia, ella li va explicar tot el que havia passat, i com que el lladre va entrar per la part del jardí, jo ja tenia una càmera de seguretat i hop va gravar tot, la policia el van trobar, pero ja havia venut el diamant, i me van donar tots els doblers que havia aconseguit el lladre amb el diamant que me havia robat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada