dimarts, 8 de gener del 2019

2a Avaluacio

Introspecció interior


                  Introspecció            interior


               1. Introspecció interior: Explica els sentiments, emocions, sensacions i desitjos que tens ara mateix en unes 10 línies... T'has de concentrar molt, has d'entrar en el teu interior i explora...



Les meves emocions, son una mescla d'amor, rabia i alegria, rabia perque han acabat les vacacions de nadal, i tornam a terir classe, amor perque  tenc al.lot i l'estim molissim, i m'agrada anar a cinema, o de compres amb ell i alegria, perque ens hem mudat a Montuiri que es el poble on vivia de petita i m-agrada molt m'es que Campos.
Tambe tenc tristesa perque els meus amics son aqui i jo alla i nomes ens podem veure a l'insitut. pero a Montuiri tambe tenc molts dels meus amics, i per aixo tenc un cumul de santiments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada